11 Ιαν 2009

Πανσέληνος



Πανσέληνος ο έρωτας



Πανσέληνος ο Έρωτας βουρλίζει το κορμί μου
και σ' ονειρεύομαι, και σ' ονειρεύομαι, και σ' ονειρεύομαι
σαν το χαμψίνι σάρωσες την έρημη ψυχή μου
και τώρα καίγομαι, και τώρα καίγομαι, και τώρα καίγομαι

Με σκλάβωσες, με λάβωσες και θέλω να πεθάνω
για να 'χω τη λαβωματιά στον κάτω κόσμο συντροφιά
και να ποθώ παράφορα τον κόσμο τον απάνω

Σαν το ταμπάκο ρούφηξες μαζί με το φιλί μου
Την αμαρτία μου, την αμαρτία μου, την αμαρτία μου
Με χτύπησες αλύπητα κι έκανες την πληγή μου
αθανασία μου, αθανασία μου, αθανασία μου

Με σκλάβωσες, με λάβωσες και θέλω να πεθάνω
για να 'χω τη λαβωματιά στον κάτω κόσμο συντροφιά
και να ποθώ παράφορα τον κόσμο τον απάνω



Στίχοι: Κ.Χ Μύρης
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Υ.Γ : Η φωτογραφία τραβήχτηκε στις 8 παρα δέκα..
όταν ακόμα το φεγγάρι είχε σύννεφα γύρω του.

6 σχόλια:

  1. Τι να πώ...χαίρομαι που ανακάλυψα
    ασημόλουστες λέξεις και νότες..και μάλιστα τυχαία σε ανύποπτη στιγμή.
    Καλό Ξημέρωμα Φεγγαρένια και όμορφη νέα εβδομάδα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AERIKO..
    Καλώς όρισες!!

    Τα πιο ομορφα πράγματα συμβαίνουν τέτοιες στιγμές ..
    Οτι κ αν σχεδιάσουμε αρκετές φορές
    αλλάζει πορεία...

    Σε καληνυχτω με εναν αγαπημένο στοίχο ..

    'Όσες και αν χτίσουν φυλακές
     και άν ο κλοιός στενεύει,
    ο νους μας είν΄αληταριό
    και όλο θα δραπετεύει''


    Καλη εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανσέληνος ο έρωτας.
    Και παλαβώνει ο νούς...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανσέληνος ο Έρωτας βουρλίζει το κορμί μου
    και σ' ονειρεύομαι, και σ' ονειρεύομαι, και σ' ονειρεύομαι
    σαν το χαμψίνι σάρωσες την έρημη ψυχή μου
    και τώρα καίγομαι, και τώρα καίγομαι, και τώρα καίγομαι.......

    αχ ρε φιλεναδα ...........μοναξια μου ολα.. μοναξια μου τιποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα αστέρι για τον ουρανό μου από τον/την