25 Μαΐ 2009

Κι αν....



Εχω χαθεί στου δρόμου τις στροφες
και στης θάλασσας το κύμα
κ αν έρθεις εγω θα φύγω
κ αν μείνεις θα γίνω σκιά
κ αν τα χνάρια σου δείχνω με πονάει φριχτά


Κι αν ο ουρανός ειναι γεμάτος αστέρια
η νυχτα μου ειναι γεμάτη με δάκρυα
που ποτίζουν τη γή
κι αν εσυ τη σκέψη γεμίζεις
εγώ παραμένω γυμνή
κι αν εσυ δεν έρθεις
θα ντυθω ξανά με σιωπή


Εχω χαθεί στην έρημο και στης νύχτας
τη μαύρη σιωπή κι αν εσυ γυρίσεις
εγώ θα σε κοιτάζω σκυφτή
κι αν εσυ μ'αγκαλιάσεις
εγω θα παραμείνω βουβή


Κι αν η γή ειναι γεμάτη λουλούδια
ο κήπος μου είναι γυμνός
κι αν εσύ μου απλώνεις το χέρι
εγω ακροβατώ σε τεντωμένο σκοινί
κι αν εσύ με γυρευεις
θα με βρείς να κολυμπώ
σε θάλασσα δίχως νερό

Ι

8 σχόλια:

  1. κρατατε με και εμενα γιατι πεφτω οπου να ναι!!!!
    ¨******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ το βρήκα πολύ τρυφερό!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα φυσηξω απαλά...
    να διαλύσω τα σύννεφα...
    και το χέρι θ' απλώσω...
    να σε κρατήσω σφιχτά...

    μη χαθείς!!

    Σε φιλώ γλυκά φεγγαρένια μου κι ευχομαι
    να είσαι καλά ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαργαριταρακι μου ,με συγκινεις..
    Καλά ειμαι όλα τα αντέχω ..
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι αν ο ουρανός ειναι γεμάτος αστέρια
    η νυχτα μου ειναι γεμάτη με δάκρυα....

    ειναι υπεροχο..και επι ευκαιριας να σου πω πως ειναι φανταστικο το blog σου..καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σταυρούλα το μολύβι ακολουθεί
    τη μελαγχολία..ειναι αδύνατο να την αγνοήσει


    Αγγελικη μου πολλα φιλακια κ απο μένα
    σε ευχαριστω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Inmusiclost σε ευχαριστω πολύ
    καλως ήρθες ..
    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα αστέρι για τον ουρανό μου από τον/την