6 Μαρ 2012

Αργεί να ξημερώσει...













Θα βγεί ο αυγερινός θα ξημερώσει ,θα ακουστει εκείνο το χαρούμενο τραγούδι δυνατά

θα χτυπήσει η καρδια..πες μου εναν στοίχο βγαλμένο απ την ψυχή σου ..

κι ας ακουστεί φτηνός κι ας χαθεί υστερα στη νύχτα κι ας μην πείς καληνύχτα..

Ακου σε τραγουδά η άνοιξη..σε χορευουν τα πουλιά ψυχή μου ακριβή..πολύτιμη ..

δεν κάνω εγώ με κόσμο..ακους?το ξέρω σε θάβω μαζί μου ...

Μην αφήνεις το τιμόνι στη στροφή ..κράτα γερά.. να την ακούς την νύχτα

έχει πολλά να σου πεί ,κι ας μας χωρίζουν μιλια ..κράτα με και προχώρα ...

Ζωγραφισέ μου εναν ήλιο γεμάτο..έναν ήλιο κι ας είναι φευγάτος ..

μάδα μου μια μαργαρίτα ..μ'αγαπά δε μ'αγαπά..με κρατά δε με κρατά..

κι ας φευγω..όλο πίσω γυρίζω ..σ'αγγίζω μα δε σ'αντικρίζω ..

σ'αγαπώ...μα...


Υγ..ευχομαι κι ελπίζω να είστε όλοι καλά ..
ευχαριστω εκείνους που έδειξαν ενδιαφέρον
πέρασαν τα χρόνια ...

5 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο!!!!Χαιρομαι που μετα απο πολυυυυ καιρο εισαι καλα και εισαι παλι εδω στη γειτονια.μη χανεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσι χαίρομαι που ξαναγύρισες στην μπλογκογειτονιά ελπίζω να'σαι καλά και να σε βλέπουμε συχνότερα!


    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. تصميم داخلي لديكور الفلل والقصور والمعارض والمشاغل والمحلات شقق ومنازل وديكورات مكاتب بالرياض وجميع انحاء المملكه
    واحدة من الشركات الرائدة في مجال تصميبم الديكــــــــــــور الداخلي في مدينة الرياض, شركة ديكور بالرياض متخصصة في تقديم أضخم خطط المشاريع وخدمات معلم دهانات بالرياض تكون افضل شركةالتصميم الداخلي للفلل والديكورات
    التصميم الخارجي للفلل بالرياضشركة تزيين حدائق بالرياض ومن أفضل شركات
    انتقي من مجموعتنا الواسعة للتصاميم الخارجية ما يناسبك كالتصاميم المستوحاة من فن العمارةوجميع انواع الديكورات
    الإسلامية, أو المتميزة
    تصميم مطاعم بالرياض
    محلات باركيه بالرياض لانها تتمثل
    شركة تشطيب معارض ومكاتب بالرياض من أفضل
    بطابع شرق أوسطي و غير ذلك
    التصميم الداخلي للمكاتب بالرياض

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα αστέρι για τον ουρανό μου από τον/την