4 Μαΐ 2009

Βιτάλη Ελένη - Ταχεία



Βιτάλη Ελένη - Ταχεία

Κοίτα με στα μάτια και θα καταλάβεις
όλα όσα θέλω να σου πω.
Της χαράς το τρένο τρέχα να προλάβεις,
πάνω το εισιτήριο γράφει "σ' αγαπώ".

Πάρε την ταχεία της καρδιάς μου και ξεκίνα
στο δικό μου δρόμο να βρεθείς.
Θα 'ναι το ταξίδι που θα κάνεις από εκείνα
που δεν θα ξεχάσεις όσο ζεις.
Της χαράς το τρένο τρέχα να προλάβεις
πάνω το εισιτήριο γράφει "σ' αγαπώ".

Κοίτα με στα μάτια, κοίτα με να νιώσεις
όλα όσα θέλω να σου πω.
Πρόλαβε το τρένο πριν το μετανιώσεις,
πάνω το εισιτήριο γράφει "σ' αγαπώ".

Πάρε την ταχεία της καρδιάς μου και ξεκίνα
στο δικό μου δρόμο να βρεθείς.
Θα 'ναι το ταξίδι που θα κάνεις από εκείνα
που δεν θα ξεχάσεις όσο ζεις.
Πρόλαβε το τρένο πριν το μετανιώσεις,
πάνω το εισιτήριο γράφει "σ' αγαπώ".

Στίχοι: Νίκος Μπακογιάννης
Μουσική: Τάκης Σούκας

Φωτογραφιες Deviantart

http://www.youtube.com/user/feggarenia1980

14 σχόλια:

  1. δεν μπορεις να φανταστεις σύμπτωση... το άκουγα πριν δυο μερες γιατι μου αρεσει η φωνη της και πολύ αυτο το τραγουδι...
    καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο τραγούδι!Μια γλυκιά καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχτίδα μου το φώς σου..
    Σε ευχαριστώ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευη κ όμως μπορώ μπορώ!! :):)
    Kαι μένα μαρεσει τρομερα σαν καλλιτέχνης
    κ ειδικά αυτο το κομμάτι!!
    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα παλιό αγαπημένο τραγούδι, από μια ξεχωριστή φωνή!!! Να'σαι καλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεμένο τραγούδι Σταυρουλα μου
    και η φωνη της ειναι τόσο ξεχωριστη
    ειδικα σε ετούτο το κομμάτι..
    Να εισαι καλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλοκαιρια και χειμωνες περιμενω για να παρεις τη ταχεια της καρδιας μου ...στο δικο μου δρομο να βρεθεις....

    αχ ρε φιλεναδα τι μου κανες παλι...
    φιλακια πολλα σ αγαπαω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η χροιά της φωνής της...μαγευτική...
    Λατρεμένο...τι μου θύμησες!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ονειράκι μου ..
    Και εγω σε ευχαριστω κ σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στο μπλοκάκι σου και κλείνω το el corazon. Πραγματικά αυτό το τραγούδι.... Δεν έχω λόγια..

    Είναι ένα απο τα αγαπημένα μου. Δεν υπάρχει αυτός ο στίχος...

    Και εννοείται συνδυασμός φωνής έτσι;;;

    Πραγματικά σε ευχαριστώ...

    Φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φωνή της ειναι μαγεία σκέτη..
    Και εχω σε ευχαρισττω γλυκιά μου!!
    Φιλιά καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τραγούδι ξεχωριστό, όπως και όσοι τους αρέσει..

    περάστε απο το μπλόγκ μου..

    αναλάβετε καθήκοντα..

    χαιρετώ σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα αστέρι για τον ουρανό μου από τον/την